Service

Service si mentenanță

Infiintat in scopul imbunatatirii si specializarii serviciilor de suport tehnic si mentenanta, acest departament beneficiaza in prezent de aportul unor tehnicieni si ingineri, certificati si autorizati pe domeniile lor de activitate.

Mentenanta presupune atat operatiuni de intretinere periodica a unui sistem, cat și repararea sau inlocuirea componentelor ce se defecteaza in timp.

Conform legii 333/2003 si HG 301/2012, pentru sistemele de supraveghere video, alarma efractie si control acces pentru care se impune avizarea, este obligatorie semnarea unui contract de mentenanta si service cu o firma autorizata.De asemeni legislatia aferenta domeniului de securitate la incendiu prevede obligativitatea incheierii de contracte pentru activitatea de intretinere si service a sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu.

Garantia


GARANTIA STANDARD Dupa punerea in functiune a sistemelor executate de noi va oferim 2 ani garantie pentru intreaga instalatie furnizata de catre societatea noastra.
In perioada de garantie beneficiati suplimentar de:

  • suport tehnic telefonic;
  • interventie in 24 de ore pentru sistemele de avertizare incendiu si 48 de ore pentru sistemele de alarmare la efractie, control acces si supraveghere video;
  • inlocuiri de piese in regim de urgenta;
  • 2 sesiuni de instruire pentru adminstratorii beneficiarului


POST GARANTIA
Va precizam ca in acest moment sunteti obligati prin intermediul Legii 333/22.07.2003 sa semnati un contract de post-garantie cu o societate agreata de IGPR in cazul in care obiectivul dvs este unul care beneficiaza de proiect aprobat de IGPR.
Noi va putem oferi contra-cost un astfel de serviciu. Puteti opta pentru diferite variante ale unui contract de Service post-garantie, in functie de complexitatea sistemului, a gradului de siguranta pe care doriti sa il asigurati perimetrului dvs si nu in ultimul rand bugetului pe care il alocati.
In cazul in care nu doriti sa incheiati un contract de asistenta tehnica permanenta cu noi, puteti beneficia de suport tehnic ocazional, functie de necesitati.
Desi nu sunt la fel de eficiente ca serviciile de asistenta permanenta, serviciile tehnice „la nevoie”, vor fi taxate functie de deplasare, durata alocata si a materialelor folosite pentru efectuarea reparatiei. Ele reprezinta o solutie viabila in cazul in care nu aveti sisteme complexe sau nu vreti sa alocati un buget special pentru intretinere.

Când navigați pe acest site, modulele cookie și alte tehnologii colectează date pentru a vă îmbunătăți experiența și a personaliza conținutul și publicitatea pe care le vedeți. Vizitați Politica de confidențialitate si Politica de cookies (actualizată 5/25/18) pentru a afla mai multe despre datele pe care le folosim noi și partenerii noștri pe site. Făcând clic pe butonul "Inteleg și sunt de acord" sau continuând să utilizați site-ul, sunteți de acord cu această utilizare a modulelor cookie și a datelor.

Inteleg și sunt de acord